امام سجاد (ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی بررسی شیوه امامت امام‌سجاد(ع) پس از عاشورا عاشورا، ما کدام سمت ایستاده ایم؟
سرخط خبرها

دعوت‌نامه‌ای برای امام رضا(ع)| داستان حضور خادمان رضوی در یک جشن ازدواج+ فیلم

  • کد خبر: ۱۱۵۶۸۹
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
دعوت‌نامه‌ای برای امام رضا(ع)| داستان حضور خادمان رضوی در یک جشن ازدواج+ فیلم
دختر و پسر جوان تهرانی، نیت کرده بودند که برای متبرک کردن آغاز زندگی‌شان، یکی از کارت‌های عروسی‌شان را در ضریح حرم مطهر حضرت رضا(ع) بیاندازند و این حس و حال خوب، اتفاق شیرینی را برایشان رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو هفته قبل بود که یک مواجهه اتفاقی در فرودگاه مهرآباد تهران زمینه‌ساز اتفاقی شیرین و ماندگار شد.

جوان تهرانی در فرودگاه حضور یافته بود و با مسافرانی که عازم مشهدالرضا (ع) بودند، گفتگو می‌کرد. نیتش این بود که یک امانتی را به یکی از مسافران بسپارد تا به نیابت از او در ضریح حرم مطهر رضوی بیاندازد و اتفاق جالب وقتی رقم خورد که، یکی از خادمان حضرت رضا (ع) مخاطب گفت‌و‌گوی آن جوان شد.

آن جوان تهرانی، به طور اتفاقی با امین بهنام معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی هم‌کلام شده بود که در بازگشت از سفر کاری خود به فرودگاه مهرآباد آمده بود و انگار خود حضرت اینگونه مقرر کرده بود که یکی از خادمانش واسطه انجام این نیت زیبا و حال خوب زوج تهرانی باشد.   

فردای آن روز، وقتی بهنام به حرم مطهر مشرف می‌شود، امانتی آن جوان تهرانی را برای انداختن در ضریح با خود می‌آورد، اما قبل از انجام این کار، داستان به‌گونه دیگری رقم می‌خورد.

امانت که باز می‌شود، معاون خدمات زائرین حرم، کارت عروسی آن زوج جوان را می‌بیند که به طور اختصاصی برای حضرت رضا (ع) ارسال شده و از ایشان دعوت شده است تا در جشن شروع زندگی آن‌ها حضور یابند؛ دعوتی شیرین و زیبا که هرچند یک رویا و آرزوست، اما نیتی دلنشین و آسمانی پشت آن است و برکتی است برای هر شروع زندگی. 

دعوت‌نامه ای برای امام رضا(ع) / داستان زیبای حضور خادمان رضوی در یک جشن ازدواج + فیلم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->